TDA8370

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:30 CET 2004

http://www.bf.jcu.cz/tix/petrsi/ukazka/tda8370.pdf

> Mam sice kompletni schema te TV coz je samo osobe maly zazrak, ale ja bych potreboval ten obvod prozkoumat, tak abych mel uplnou jistotu, zda je ci neni znicen.
> NEDIS KERR ma ten obvod v katalogu za 555,- bez DPH a ja nevim jestli jej koupit musim, nebo ne, resp. jestli se to vubec vyplati. TV je velka a stereo, ale je dost stara a jakakoliv investice do ni musi byt radne zvazena.
> Dekuji za pomoc

A vite jak jsem ho nasel ? Na freetradezone ! On tam potvora je, jen se
musi znat kde, protoze odkaz je zamceny. No ale dotaz na vyhledavac, ten
dodal zminku o tomto obvodu v nejake ruske konferenci, kde se na nej nekdo
ptal a nekdo druhy mu poslal link na FTZ ktery kupodivu porad funguje.

Takze kdyzby nekdo znal system kterym generuji jmena tech pdf souboru
podle soucastek ktere obsahuji, daly by se pdfka stahnout. Nebo cracknout
tu jejich databazi kde bude parovani jmeno_obvodu->cesta/jmeno.pdf ...