PIC16F627

Ales Donda Ales.Donda
Středa Březen 17 14:37:24 CET 2004

Zapojeni, ktere je uvedeno v datasheetu funguje zcela bezproblemove s
jakymkoli typem PIC.
+5V pritomny byt musi, ale programator nemusi utahnout celej obvod. Pokud
tam jsou vetsi odbery (napr. LED) je dobre zkontrolovat, jestli je
programator netahne.

V kazdem pripade pri zapoceti programovani a nahozeni nejakych +15V na MCLR
dojde k zastaveni procesoru.

Akorat nevim co je to programator jdm. Ja sem si postavil svuj s jednim IO
(6xINV OK+) a dvema stabilizatory a nejakymi drobnosti kolem. Proste to
nejjednodusi co jde a funguje. Dokonce mi to fungovalo az tak, ze jsem mohl
procesor korektne ridit.

Pri rozsireni programovaciho software jsem o funkce START,STOP,RESET jsem
mnel najednou "plnohodnoty" PLD automat.

S ICSP urcite nebudete mit zadne vetsi problemy....

Ales Donda
Software development - http://www.adsoft.cz