inteligentni elektrorozvod? (delsi)

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:37:12 CET 2004

Myslel jsem na neco takoveho, ale jaksi jsem nevymyslel, k cemu by to
bylo dobre. Aby se lampicka rozsvitila v 16:30 - no hezke, ale proc?
Jedine, na co jsem prisel je rozsviceni vsech svetel v dome kdyz
zabezpecovacka zjisti nezadouci osobu (a nebo jen tech, abych
vetrelce videl, ale on mel strelbu ztizenou). Na to, co to stoji mi
prijde uzitek ponekud nepatrny. Nehlede na to, ze tu elektroinstalaci
budu chtit pouzivat jeste za dvacet let a docela si dovedu predstavit
technicke problemy spojene s jeji udrzbou. Takze jsem nakonec zvolil
klasiku.

Ales Prochaska