akumulatory

Pajpach pajpach
Středa Březen 17 14:37:06 CET 2004

 Nasel jsem
> nekolik modelu, s pomerne ruznymi cenami. zajimalo by me, proc jsou ty
> rozdily tak znatelne ???

Hlavne proto, ze 1,2 jsou NICD nebo NIMH AKUMULATORY,
a ty 1,5V jsou DOBIJECI ALKALICKE CLANKY

> Jak je to s jejich zivotnosti (standartne jsem se s 1,5V dobijejicimi
jeste
> nestkal) a jak je dokazi nabit takovy ty standartni taiwansky nabijecky
???

Taiwanske nabijecky na ne muzes pouzit tak odhadem jednou a pak vyhodit
(nejlip oboji :-))   )
Nabijecky na ty Alkalicke jsem videl asi za 600 i se ctyrmi kousky tuzkovek
Ale pozor, zalezi na tom na co je chces pouzit, tech 1500mAh u alkalickych
je jen na prvni nabiti,
a jen pri vybijeni malym proudem (desitky mA) pak uz kapacita plynule klesa,
hold to nejsou
akumulatory, ale "alkalicke nabijeci clanky". Do DO k televizi idealni (maji
minimalni samovybijeni
- vzdrzi nabite pry az 5 let) ale do DISCMANA bych je asi moc necpal,
napoprve vydrzi dlouho,
ale po tak desatem nabiti "zlate cervene wondrtky za 5 kacek" :-((

Vlastnosti normalnich nabijecich clanku asi znas :-))

Takze vybirej hlavne podle toho na co je chces pouzit, jinak NIMH 1800
ANSMANN ti sezenu kolik
budes chtit po 90ti kackach

A SU Z BRNAAA  :-))

S pozdravem Pajpach