akumulatory

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:37:06 CET 2004

Vym?tal Tom?? wrote:

> potrebuju nakoupit vetsi mnozstvi dobijecich tuzkovych baterii, ve stredu
> mam cestu do brna a gmka, tak jsem se rozhodl vzit je tam. Nasel jsem
> nekolik modelu, s pomerne ruznymi cenami. zajimalo by me, proc jsou ty
> rozdily tak znatelne ???
>
> napr.:
> 1,2V 800mAh za 40,- (panasonic)

Tohle nejsou panasoniky, pisou na nich Vinnic a ta firma ma i jakejsi
web. Informace ale na nem nejsou.
Mejte si me za blbce, ale mam z nich sedmiclanek a zhruba obden s nim
litam (rezim "vybit Imax cca 5.5A", "nabit 750mA"). Ty clanky na to
evidentne nejsou staveny, ale zatim drzi (cca 50-70 cyklu), akorat ve
srovnani se Sanyo 800AAE a 1100AAU jsou mekci. Naznaky odchodu jsem
zatim nepozoroval (jasne...par desitek cyklu nic neni, ale ten vybijeci
proud...).
Vim, ze je to blbost, ale potreboval jsem neco levne do zacatku a tak
jsem si rekl, ze za tu cenu zkusim, jakym ze zpusobem jsou ty clanky
horsi.

Dale je pak mam v DECT Gigaset 2010 (dve sluchatka, v kazdym uz treti
sada - prvni orig., dalsi dve tyto Vinnic), kde vydrzi asi rok a pul.
Mam ale dojem, ze ten telefon clanky systematicky likviduje (pri sundani
z nabijecky sluchatko hreje) - orig. clanky "sezral" za zhruba stejnou
dobu.

Celkovy dojem: celkem dobry low-end, na velky odbery se moc nehodi.

> 1,5V 1500mAh za 35,- (grandcell)

Tohle jsou evidentne RAM. Zkusenost nemam, ale kamarad zkousel nekolik
sad a vyjadril se negativne. Nedaji proud, nesnaseji hluboke cykly, nic
nevydrzi - spatna investice (pro jeho ucely).

> vzhledem k vyse uvedenemu je jasne, ze pujdu do tech jedenapul voltovych.
> Jak je to s jejich zivotnosti (standartne jsem se s 1,5V dobijejicimi jeste
> nestkal) a jak je dokazi nabit takovy ty standartni taiwansky nabijecky ???
> Popr. je potreba nabijecka jina a za kolik?
>
> Reakce prosim jen v prubehu dne, ve stredu si je jiz nemam jak precist. ;)
>
> T.p.V.

  TomM