Li-ION, Li-POL baterie vs. zivotnost - pametovy efekt

Lukas Burda burdal1
Středa Březen 17 14:37:06 CET 2004

No ja jenom ze jste psal (mozna to je jako nejaky vtipek a ja jsem
ho jen nepochopil):

>Vy: A nebo udelat TRUE RMS voltmetr :-) - kvadrator->integrator->SQRT

A a to cejchovani na ef. pro sin nas ucili na Uzlabine (SPSE v Praze)
a dokonce to do nas cpal prof. ing. Vlada Hazzs (ted nevim jestli DrSc
nebo jen CSc) z FELu.

Lukas Burda