akumulatory

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:37:06 CET 2004

A jses si jistej, ze timto proudem je nabijes na 100proc ??
Pro veskere Nixx pouzivam obycejnej proudovej stabilizator (s 78xx) jiz
mnoho let. Nabijim ss proudem cca 0.1 - 0.2 Ca jasne definovanou dobu i
kdyz na tomto proudu mohu nechat clanky libovolne dlouho. Vse pracuje k
naproste spokojenosti. Ona totiz jednoducha reseni obcas nejsou k zahozeni.
Jistou nevyhodou by se mohla zdat dlouha doba nabijeni (min. 14 hod), ale
pokud du s fotakem ven tak na co je me nabijecka, ktera umi domlatit
(doslova) baterku za hodinu!! Kam tu nabijecku strcim, do stromu??
Clanku mam dostatecne mnozstvi a vo tom to je.

S pozdravem Raven

Zdravim vsechny,
vzhledem k tomu, ze tu bylo v posledni dobe mnoho uvah o akumulatorech, tak
si dovolim dat jeden tip.

Mel jsem docela dosti zkusenosti s akumulatory a bateriemi v pouzivani na
ruznych pristrojich a v posledni dobe prevazne na
digitalnich fotoaparatech.

Naposledy se mi nejvice osvedcily akumulatory SANYO HR-3U !!!
Jedna se o NIMh 1,2V / 1600mAh.
A ted perlicka:
TYTO AKUMULATORY SE MOHOU DOBIJET 1,1 C. (tedy nasobkem 1,1 * capacita
clanku) !!!.
Clanek tedy muzete nabit za cca 1 hod. a zrejme naprosto jiz nahradi NICd
clanky.
Zdravi Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz