sháníme SAA1029, D410D

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 14:37:06 CET 2004

K tomu se taky musim pridat, cituji "...meri stredni hodnotu, ale
je ocejchovany, aby ukazoval efektivni..." - Ing. Sladky VOS a
SPS Kutna Hora. Neni to doslovna citace, ale ja jsem si
cejchovani na efektivni hodnotu pro sinus nevycucal z prstu, kdyz
jsem o tom zacal. Z toho je videt, ze at je tady sebelepsi
odbornik, nemuze jen tak neco tvrdit a naznacovat, ze en druhy
lze. Protoze pak se objevi nekdo, kdo s tim druhym souhlasi (jako
pan Burda se mnou, dekuji).

To je to same, jako kdyz tady jedna skupina lidi spolecne s
firmou Sanyou tvrdi, ze pametovy jev u akumulatoru neexistuje a
druha skupina lidi s nim ma treba i prakticke zkusenosti a
potvrzuje, ze existuje.

P.K.
> Od: Lukas Burda <burdal1@feld.cvut.cz>

> A a to cejchovani na ef. pro sin nas ucili na Uzlabine (SPSE v
Praze)

Ferrari Show a Grand Prix: 57 zaj?mav?ch cen na http://bonus.centrum.cz