Zachrana dat na HDD

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:36:31 CET 2004

Priste to delejte pod linuxem, tam muzete disk vytahnout za provozu ani se
nemusi rebootovat, staci jenom umount, vyndat zchladit, zasunout, mount a
muzete kopirovat dale :)

Taxem zachranoval 45G IBM

Zdravi JL.

Odes?latel: pavel prochazka <hacesoft@email.cz>
tak vcera jsem dal svuj nefunkcni disk na 2 hodiny do mrazaku a po vyndani
jsem ho asi 10 minut utiral. Pripojil jsem ho k PC a v obavah jsem ho
pripojil. Nabootovat system uz slo (z jineho disku) ale trvalo to asi 20
minut. XP si nainstalovaly spatnej disk a chtely restartovat. Po opetovnem
nabootovani disku jsem vydel jen jeden partition. A zrovna ten ze ktereho
jsem chtel zachranit data. Tak jsem ho cely skopiroval. Asi 1GB. A trvalo
to asi 4 hodiny! Data ze spatneho disku jsou OK.