Zachrana dat na HDD

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:36:31 CET 2004

Oni maji nasmlouvane s vyrobci HDD ze JEJICH zasah do disku je uznan jako
kvalifikovany, tedy neprijdete o zaruku.

JInak mi pan Sustek (to je ten LAMA :) kdysi rikal, ze dneska disk bez
krytu jede asi 4h. Kdyz si vzpomenu na to, jak jsem na jedne vystave
odkrytoval Connera a ten JEL tyden system a animace, bez krytu, lidi na to
hrabali, prachu plno, nekdo na to dokonce i flusnul (stacilo utrit :) ...

Zdravi JL.

Odes?latel: Stanislav Holecek <hw-news@holecek.cz>

Brno www.lamaexpert.cz
rizika tu byla popsana
vlastni zkusenost (u jinych firem) 2x se povedlo 1x se nepovedlo
vzdy uvedli HDD do stavu, aby se dal reklamovat