Card Edge Connector

David.Rocek@infineon.com David.Rocek
Středa Březen 17 14:36:22 CET 2004

Martin Devera wrote:
> k tomu potrebuji znat udaje o otackach (poloze) vsech tocivych
> soucasti na aute (vsechna kola, kardanka, klikovka).
> Idealni mi prijde IR dioda s IR fotonkou vedle sebe, dioda je
> modulovana 100kHz sinusem (obdelnikem?), na pneumatiku udelat
> flek z odrazne barvy a vystup z fotonky synchonne demodulovat

Mc Gyver by to jiste vyresil jednoduseji, treba optickou mysi bedlive
sledujici dezen pneumatiky a synchronizovanou tlacitkem brnkajicim
o ventilek. :-)

--
Regards
           Petr Krc

P.S.

SKF vyrabi valiva loziska se zabudovanym (inkrementalnim?) snimacem
pro specialni aplikace (kdyz je potreba znat polohu hridele a neni
pritom misto pro dalsi snimac).