Card Edge Connector

Vymetal Tomas vymetalt
Středa Březen 17 14:36:21 CET 2004

Maxim?ln? se m??u pod?vat doma. Firma vy?azovali v?t?? mno?stv? star??
z?lohovac? techniky a v?m jist?, ?e 1mb "d?rn? ?t?tky" s epromkama (cca A3
desky) se zasouvaly do desek s V?mi po?adovan?mi konektory (vzhledov? ISA).
EPromky m?ly 16kb ka?d?, p?enechal jsem jich cca 300 na dal?? v?voj zn?m?mu.
Vzhledem k tomu, ?e ty desky musely m?t minim?ln? dvacet ??sel na ???ku,
po?et pin? by byl asi mnohem vy??? ne? po?adujete. Probl?m je v tom, ?e ?lo
o jednor?zovku (v?echno se sypalo do kontejneru, kdo co ukrad, to m?l), p?r
beden se ?rotem m?m je?t? doma. Schoval jsem je kv?li v?ce ?i m?n? ?asem
vhodn?m v?cem jako jumpery, nep?jec? podp?ry tranzistor? a ledek a pamatuju
se i na IO patice se z?mky. Ka?dop?dn? v?m o jedn? desce, kter? tvo?ila v??e
uveden?m EProm desk?m ?adi? a tam t?ch konektor? bylo po v?ce. Kdov? v?ak co
se s t?m v??m stalo. Nejsem te? doma, tam se dostanu v sobotu, tak se mrknu.
Kdy?tak soukr.

T.p.V.

----- Original Message -----
From: <David.Rocek@infineon.com>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, July 31, 2002 12:13 PM
Subject: Card Edge Connector

> [...]
(muze byt i vice)
> - roztec pinu (dvojic pinu) vedle sebe 2,54mm
> - sila zasouvane karty 1,5-1,6mm
> - pajeci ocka nebo obycejne piny na druhe strane konektoru
> - delka zasouvane casti externi desky do konektoru je 12,9mm
> - pot?ebujeme nutn? 2 a? 3 ks, celkem budeme pot?ebovat cca 10 a? 20ks
(dle ceny)

> Jedna se v podstate o podobny konektor jako je ISA slot v PC (ten ma
bohuzel uprostred zamek).
> Popis konektoru lze nalezt napr. na strankach firmy YAMAICHI Electronic :
http://www.yamaichi.de/TB/CONNECTORS/SPEC/TB03-PS44.HTM., kde je za?azen
mezi "Test and Burn-In Sockets".
> Tesla Jihlava zrejme drive vyrabela tento konektor pod oznacenim WK465
.. - posledni dvojcisli neznam. Dnes se d? sehnat uz jen WK46580 = 43dvojic
pin? a to je m?lo.

> Konektory potrebujeme pro kontrolni merici ucely (velice male proudy).
> Vhodnejsi ci pouzitelnejsi pro tento ucel by byl tento typ konektoru v
provedeni ZIF - ale i zde je problem s dodanim, terminy jsou jeste delsi.
> Potrebujeme je sehnat do 2 max. 3 tydnu. Zatim patrame bezuspesne jak v CR
tak i v zahranici. Soucasne nabidky jsou cca 8-12 tydnu, coz je hrozne moc.

> Nevite prosim nekdo, kde by takovyto konektor mohli mit skladem a tedy
rychle jej dodat ?  Cenu respektujeme !