SW na navrh DPS ?

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:33:28 CET 2004

to zalezi na jake plosne spoje jej budete chtit pouzivat
jestli budete navrhovat jednoduche oboustrane desky tak vam staci eagle formica lsd200 cadstar a podobne levnejsi SW
jestli budete navrhovat slozitejsi (vicevrstve ) desky tak doporucuju
orcad 9.2 nebo protel
taky zalezi jak hodne slozite desky budete delat jesli delate hodne VF nebo narocnejsi vicevrstve desky(rychla logika, velke frekvence ,specialni obvody) kde zalezi na delce netu jeho indukcnosti zpozdeni odporu a kapacite tak neuspejete s nekakym levnejsim SW (ne pod 150 000)
ja jsem navrhoval ve vice nez 20 navrhovych SW a nejlepsi z nich byl UNIS
ale to asi nebude pro vas navrhuje se v nem 3D bezi pod digital unixem
ale pokud navrhujete ridici desku pro druzici tak je ten pravy
co za technologii pouzivate pokud palnuju za mesic navrhovat desku kde bude obvod BGA tak je nesmysl pouzivat treba eagle
taky zalezi jak navrhujete plosne spoje nekdo rozmisti soucastky a pusti
autorouter tak tomu pak staci jakykoliv SW ktery ho obsahuje
z tech co tady pisete je asi nejlepsi co se mnozstvi funkci, technickymi parametry a pouzitim tyka orcad 9.2 za nim je tesne protel pak nasleduji dalsi
nejlepsi je sehnat si od kazdeho nejakou demoverzi a osahat si ho
podle ceny nebo podle toho co se pise v reklamnich letacich bych se moc neridil kazdy prodejce vychvaluje jen ten svuj a ukazuje jen ty funkce ktere ostatni nema bude vam tvrdit jak jsou vyhodne
taky zalezi jestli ho budete pouzivat ve vetsi firme kde mate nejakou databazi soucastek tak aby dovedl s ni spolupracovat
kazdy uzivatek ma jine priority kdyby bylo po mem tak ovladani a razeni knihovnich prvku by jsem vzal z integra station od menthor graphic,
teplotni simulaci z catie, smichal nektere dobre funkce od 10 dalsich a byl by dokonaly SW na navrhovani
taky hodne zalezi na tom kdo navrhuje sebelepsi SW vam nezaruci
ze budete delat skvele desky ktere funguji
navrhovat desky se clovek uci dlouho a chce to praxi a ne si precist nekolik knizek a hura na to pak se divi ze to zapojeni na desce nechodi
kdyz mi reknete co od navrhoveho systemu ocekavate a jeke desky v nem planujete tak vam muzu poradit presneji

david