SW na navrh DPS ?

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:33:28 CET 2004

dovolim si vam odporovat
staci porovnat par funkci mezi formicou a treba protelem a nejdou srovnavat v obojim sice udelate 4vrstvou PCI kartu ale u formiky budete na hranici moznosti a plno funkci vam tam bude chybet
je pravda ze formika je dobra a ta pod okny je lepsi nez dosovska ze ma plno funkci navic a dobre ovladani ktere plno i drasich SW nema
ale zase ji taky plno veci chybi
je to jako srovnavat stareho trabanta a nejakeho tereniho mercedesa
z obojim se da jezdit ale jak co se tyka jizdnich vlastnosti pohodlnosti a
prekonavani prekazek z jednim proste skoncite u prve diry a ten dalsi dojede zdarne k cili
david