publikace o chemii v elektronice ...

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:33:12 CET 2004

Pane Bezstarosti diky za nazor, psanim knih (krome pana Krejcirika :))) ) v
tuzemsku jeste nikdy nikdo nezbohatnul, cili motivace je opravdu pouze ta co
licite, tj. podelit se s okolim o sve informace a pomoci druhym pri reseni
ev. obtizi na poli na nemz se asi vetsina z Vas neciti tak uplne doma. Cili
jediny, kdo by se mohl zruinovat by byl Libor Kubica a BEN :), coz by mi v
tuto chvili dost vadilo, jelikoz pro ne nyni pripravuji pomerne rozsahlou
publikaci "Elektronicke obvody zpracov?n? sign?l? senzor?" kterezto delam
timto zcela nepokryte reklamu :)))
A o cenach mi ani nemluvte, dodnes jsem si nekoupil Puncocharovy Operacni
zesilovace, protoze jsem 500,- volnych jiz proste nemel, ackoliv jsem za
literaturu za posledni pulrok utratil z vlastni kapsy pres 20 tisic, coz pri
cenach knih neni az tak moc ...
Bohuzel to je to posledni co mohu ovlivnit (cena), navic jako autor mam
procenta z prodeje, cili neni to tak spatne z pohledu z druhe strany ... :))

Preji hezky den,  Simon Cihelnik