publikace o chemii v elektronice ...

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:30 CET 2004

On Sun, 6 Jan 2002, hwkonfera wrote:

> [...]
> profesne chemik, zajimal jsem se proc nevydava (a nevyda) nic z chemie ... a
> sdelil mi, ze by hlavne rad vydal neco z chemie v elektronice a la chemie
> pro elektroniku ... a nabidnul mi to ...
> Mohl bych se toho ujmout a rad bych se toho ujal, ale zajimalo by me, zda by
> vubec o neco takoveho byl mezi Vami zajem - co by jste si predstavovali, aby
> tam bylo - jsem schopen si sednout na dva mesice k Chemical Abstracts a z
> patentove i obecne reserse vytvorit obsahove unikatni dilko, kde by jste
> nasli odpovedi na prave takove otazky jako tu prave zaznely ...

Jiste, kazdou chvili se tu probira pokovovani chemicke i galvanicke, elektro
i teplovodive pasty a tmely, elox, leptuvzdorny lak na DPS ktery se dobre
nanasi a spoustu jineho....

> Ale potreboval bych vedet, zda by o neco takoveho byl vubec zajem - argument
> typu kde se da to ci ono sehnat neberu - firmy jako Fluka, Aldrich, Merck a
> pod. Vam dodaji chemikalie do dvou tri dnu i do 24 hodin !! a katalogy

Vam nebo nam ? Jestli mate chemickou firmu asi je pro Vas asi snazsi si veci
vyrabet sam, ale kdyz si amater bude objednavat minimalni mnozstvi na
dobirku, bude se s nim nekdo bavit a vyplati se mu to ?

> obsahuji nekolik desitek tisic !!! polozek ...

Da se koupit leccos, abych pravdu rekl nemam predstavu zda se to ale vyplati
michat po domacku. Aby mne to v malem nevyslo draz nez koupit hotovou vec.
Taky je na to treba nejake sklo - da se nekde koupit sklo ? (misky banky
zkumavky) - to taky neni levne. Kdysi za kominiku byla v CB prodejna
laboratorniho skla, ted je tu asi houby :-(