Re(2x): Re:vodivy lak

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:33:12 CET 2004

Vite co me ted napadlo, mohl bych Vam udelat takovy seznam zakladnich
chemikalii, ktere podle ruznych receptu muzete potrebovat vcetne cen a
dodavatelu a dat to nekam na web...
Byl by zajem ?

> No a ted uz si pripadam jako absolutni pako.
> Toto byla silne demotivujici ukazka sily chemickych
> myslenek na chudaka obycejneho elektronika a to tam
> tech nazvu asi jeste nebylo jako v knize :-).
> Klobouk dolu, ale obcas mi ty jmenovane latky
> (hlavne v predchozim prispevku) pripadaji tak tajemne,
> ze bych nevedel, jestli po nich budu neviditelny,
> nesmrtelny nebo kozeny.

ani to, ani ono, nybrz: v prvnim pripade poleptany pri styku s kuzi, slepy
pri styku s okem, majici plicni edem pri nadychani, rozpraseny pri zapaleni
par; v druhem pripade ohorely pri politi a zapaleni, slepy pri poziti ev.
nadychani maleho (5g) mnozstvi popr. mrtvy pri vypiti celeho baleni;
otraveny pri poziti treti latky (benzen), potencialne zasazeny rakovinou
jater pri castem dychani par a ohorely pri politi a zapaleni :)))
:)))

> Ale ne ted trochu vazne, chtel jsem naznacit, ze by v te
> knize trocha "nevedeckosti" ve stylu "vraz tam 4 vejce"
> urcite prisla vhod, abych nebyl po precteni jen chytrejsi
> o deset nazvu chemickych sloucenin. Zkratka abych si
> mohl treba objednat par tech "zajimavych nazvu" nekde
> u prodejce a pak to jen podle navodu smichal a pak do toho
> napriklad hodil laminat.
>
> Jiri Bezstarosti

Urcite bude dvacata kapitola specialne venovana kulinarskym elektronickym
postupum:)) a tam si prijdou na sve vsichni priznivci vajec, laminatu (to
doma nejime - je to dobry ? ) atd.
:)))

Simon Cihelnik