publikace o chemii v elektronice ...

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:32:53 CET 2004

ano, musim poznamenat, ze krome kyseliny fosforecne, ktere je v coca-cole a
jinych limonadach kvuli chuti radove jednotky procent !!!!!!!! je pritomna v
praskovych napojich kyselina citronova a vinna - obe maji pro med zvlastni
afinitu a snadno ji napadaji - kdo z Vas jiz lepil nebo tmelil kyselym
silikonem, jiste si vsimnul podobneho varovani na med a olovo, nebot
obsahuji silikony kyselinu octovou a ta take uvedene kovy velmi koroduje ...
Simon Cihelnik