Re: publikace o chemii v elektronice ...

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:15 CET 2004

Dobry den

Nieco podobneho som postavil na starej ISA doske radica diskov a LPT
'Odpojil' som vsetky svaby okrem 74LS245, na ten by sa pripojil 2x
dekoder
BCD/7seg, na adresnu zbernicu som zapojil komparator 74LS688 a 8x switch

na nastavenie adresy, vystup dekodera vybavi posilovac. Vsetko bolo
'vzdusnou montazou' a chodilo to ! Mam aj schemu niecoho podobneho, ale
je bohuzial vo formate pre protel 98. (Ak mate zaujem poslem na Vas
mail)Inak popis je
aj v knihe Rozhrani PC, a v Amaterskom radiu (alebo A-radiu)o tom bol aj
serial.

						s pozdravom

podhorecm@mod.gov.sk

 ... pri ozivovani sa oplati na vystup LS688 pripojit neaku indikaciu
(MKO s 555)
dobre sa s tym odhaluju problemy s nastavenim zlej adresy :-)