klic

jezek tjezek

From: Petr Simek <psimek@jcu.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, January 01, 2002 4:07 PM
Subject: Re[3]: klic

> Zase bych tu videl problem - zamek ktery bude udelan bezpecne s ohledem
> na unik lidi - bez proudu otevreno - je zase napadnutelny tim ze se vypne
ta zalezi, jak moc to chcete zabezpecit - kdyz zasekate draty, tak to hned
tak nekdo neprerusi

> elektrika a pruchod je volny. Da se to zalohovat akumulatorem, jenze
> takove reseni uz neni bezudrzbove, akumulator je treba jednou za 4 roky
> vymenit, nesmi pracovat v mrazu ani by nemel byt moc v horku. Po ctyrech
> letech pred vymenou uz ma tak malou kapacitu, ze staci vypnout proud a
> chvili pockat. Mimochodem - tou mechanickou zalohou 'klic v pozarni
> krabicce' mate na mysli zase klasicky klic do klasickeho mech. zamku ?
>
> Zkratka dobry mechanicky zamek hned tak do srotu nepujde, uz jen proto ze
> nepotrebuje spoustu serepeticek okolo - dratky, akumulatorky atp ...
bezudrzbove to neni, ale je tam nadhodnota (variabilita, lepsi
antivandalismus, ...,
take je to modni (a moda urcite neni zanedbatelny ekonomicky zivel :-)

> Jen zcasti, muze Vas to chranit proti ukradeni nebo zkopirovani, proti
> ---zapujceni--- to odolne neni. Jen se obavam ze vetsina panelaku ma
problem
to jiste ne
> udrzet vchodove dvere funkcni a ---zamykatelne---, natoz resit
administraci
no prave, s ES se treba ani zamykat nemusi
> spojenou s vydavanim klicu najemnikum, jejich rodinym prislusnikum,
> postovnim dorucovatelum, atd....

asi proti tomu zkratka mate vyhrady a nechcete to - me se to naopak libi
jeste, ze nebydlime ve stejnem dome, hadali bychom se na schuzich :-)
ale jak uz jsem rekl: urcite to ma budoucnost
(uznavam, ze je to draha hracka, ale ja mam hracky rad)