Neco pro zasmani k UPS

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:32 CET 2004

S tim rukopisem to vubec neni spatny napad :-))). Ale jelikoz jsem
v chemii analfabetem, podstatne vice, nez se hlasit k cizimu dilu,
za coz bych se stydel, by mi vyhovovalo, kdyby se Vam coby expertovi
podarilo mne, coby v chemii diteti vysvetlit, co je to ta
"thimocovina" a co se da od ni cekat a co v ni je za prvky (asi vzorec),
abych vubec vedel o co jde :-).

Dekuji predem i s omluvou za neznalost.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: hwnewskonference [mailto:hwnewskonference@seznam.cz]
Sent: Tuesday, January 08, 2002 6:08 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Neco pro zasmani k UPS

> Kde se ty mraky vodborniku v tyhle maly zemi berou.
> Voni snad padaj z nebe sami :-))))))).
>
> Asi napisu clanek, jak tu autobaterku jeste narvat dovnitr
> do mensi UPS nez je sama a jeste se pochlubim, ze jsem
> nechtel za clanek odmenu :-).

 ... az dopisu tu svoji knizku nechcete abych Vam dal rukopis a vzdal se
honorare ? :))))
a tu 400 K6-2 si na to konto "clocknu" :) na 4000 :)

jinak pokud jde o frekvenci site, mam docela se stabilitou v poslednich
letech dobre zkusenosti, nehlede na to, jak muze frekvence u spinaneho
zdroje, kde je usmernovac neco ovlivnit :)
... ale mysleli to dobre :)
Simon Cihelnik