MP2 video - co s tym? (OT)

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:32 CET 2004

From: Sula Milos [mailto:milos.sula@oku-su.cz]
Sent: Wednesday, January 09, 2002 8:49 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: MP2 video - co s tym? (OT)

A zkousel jste PowerDVD ?

-----Original Message-----
From: Straka Matus [mailto:magpie@pobox.sk]
Sent: Wednesday, January 09, 2002 8:08 AM
To: HW-News
Subject: MP2 video - co s tym? (OT)

Nazdar hw-news,

ospravedlnujem sa za mozno OT, suvisiaci len malo s HW, ale obcas sa tu
podobna problematika prebera, tak snad niekto ...

Mam TV kartu ATI TV Wonder, chodi mi OK pod Win2k. Bol vsak raz jeden
film,
ktory moja priatelka chcela STRASNE MOC vidiet, ale nemohla. Ja reku,
ziaden
problem, "nahram na video" - t.j. nagrabujem. Vyskusal som par sekundovy
grab do nejakeho "default" formatu (asi .mpg), nahravanie slo,
prehravanie v
Ati File Playeru tiez, hovorim si OK. Prisiel film, nastavil som v
Properties najvyssiu kvalitu grabovania a film som nahral. Do formatu
mp2.

Lenze, tento format neviem prehrat. Media Player nevie najst vhodny
kodek
(ani na Internete), ATI File Player hlasi "cannot open file".

Existuje software, ktory dokaze subor tohto typu prehrat? Alebo
skonvertovat
do formatu prehratelneho cez ine programy?

Mam ATI MMC 7.1. ATI DVD player sa odmieta naistalovat, "ATI hardware
not
found". Ostatne programy (ATV2000 player, VirtualDub) tento format
nepoznaju. FreeDVD nejde, lebo nema nejaky DVD kodek.

Dakujem za kazdu radu.

Matus

P.S.
Mam graf. kartu nejaku onboard Intel 810 AGP a directX 8.1 a v
problematike
pocitacoveho TV a videa som novacik :-(