potisk upravenou inkoustovkou na PCB

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:26 CET 2004

Zdravim.

Jen plotr mam nejaky XY4140.
A pouzivam zkraceny Cetrofix permanent. Chloridem
se nepodlepta - jen je treba ho mit cerstvy, starsi
uz nechava nitkove mezery a pak jsou po delce tahu
proste vyleptane cary - takze chce to opravdu cerstvy
kousek Centrofixu, nejlepe cerny. Pozor jen na to,
ze je nekde prodavaji i uz polovyschle !
A umyt se to da praskem na nadobi - relativne snadno,
jen moc netlacit pri drhnuti, zustane to pak na prstech :).
No a program na to uz slibuju dost dlouho a porad
se namam k tomu opravit chyby o kterych
vim a cele to nejak "zuserfriendlit" :). On je to totiz
cely jednoduchy navrhovy program, ale bez autoroutu,
zkratka jen nakresli co se rucne navrhne :).

Jinak bych se chtel zeptat, ja ten ploter XY4140 kupoval v bazaru
(za 300) a nevim, jestli ma rozhrani pro paralelni port PC uz
od vyroby, nebo ho tam nekdo dodelal. Ozvalo se mi totiz dost lidi,
co ho maji s interfacem pro ZX Spectrum. Pokud tedy
by nekdo byl tak hodny a zdelil mi, jestli se s tim paralelem
vyrabel, nebo je to urcite predelavka, potesil by mne.
To provedeni totiz vypada v ramci designu toho ploteru
dost dobre (jako original) - tak nevim.

Jen pro stouraly: Ano, ten plotr ma vedeni papiru do ohnuta,
musel jsem vzadu tu ohnutou vyvyseninu odstranit a nahradit
vetsi rovnou deskou :))).

--
Jiri Bezstarosti