SPDIF

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:26 CET 2004

Unbuffered. Tedy nema to tak velke zesileni jako normalni
HC a pouziva se to treba pro konstrukci oscilatoru atp.
Zjednodusene je to proste lepe schopne pracovat v linearni oblasti.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Michal Krestan [mailto:krestan@hw.cz]
Sent: Tuesday, January 22, 2002 5:55 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: re: SPDIF

>Ja jsem neco nasel, ale mam to na pocitaci v praci a ted sedim doma.
Podivam
>se. Ale myslim, ze pres 20 KHz to nepude. To by musel byt rachlejsi
>optoclen, treba PC900V nebo PC910.
>?ndel

Zkousel jsem prave PC900V, ale proste z toho lezou nejaka divna data. Ono je
to temer smysluplne, ale obcas vypadne nejaka 1 a obcas se nekde omylem
vyskytne. Sampluju to 16Mhz a merim podle hodin SPDIF dobu mezi hranama,
kterou rozdeluju ja t, nebo 2t, ale proste mi vadi, ze z toho neleze cistej
signal. Nekde jsem nasel konvertor z coaxu na TTL pomoci 74HCU04, ale to
nechodilo. Nevi tu nekdo, co je to HCU ?

            Michal