Re: 56k Modem na lince Telecomu.

Jiři Drozd jirkonf
Středa Březen 17 14:30:17 CET 2004

  Zdravim,
mam podobny problem, na nasi lince jedou vsechny modemy max. 28,8.
Meli sme doma puceny uz asi 4 ruzny 56ky (vsechny externi, kazda od
jinyho vyrobce), ale nektere nechodily vubec (nebyly schopne se
pripojit), nektere 28,8... Proste HRUZA. Tomu rikam kvalita linek...

Jiri Drozd

Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz