56k Modem na lince Telecomu.

Petr Both pboth
Středa Březen 17 14:27:41 CET 2004

Jak to tak vidim, tak nejsem sam, kdo ma vyse zminene problemy s modemem.
Zatim jsem to vyspravil tak, ze jsem umele snizil rychlost na 33,6. Tak se
to chova spravne a vubec to nepada. Na druhou stranu jsem zkousel tento
modem u kamarada a tomu se pripojil na 52 a v pohode fungoval a tak to
opravdu bude asi tou linkou. Kazdopadne diky za vsechny tipy. Vyzkousim je a
uvidime.

Diky

Petr