MP2 video - co s tym? (OT)

Lubos Voros hwnews
Středa Březen 17 14:29:29 CET 2004

ATI dokaze ukladat do native formatov ale aj do MPEG 1 a 2. Podla tej
pripony je to MPEG 2 to je prehratelne v ATI DVD preghravaci alebo na
www.download.com najdete Elecard MPEG 2 Player. Je dobry a dokaze aj
multiplexovane subory (video a udio v jednom) vo formate MPEG2. Je takmer
zadarmo. Ja ho bezne pouzivam ako trial verziu uz asi 4 mesiace a bez
problemov.

Lubos