Jaky mate telefon???

Martin Novotny martinn
Středa Březen 17 14:29:06 CET 2004

mam a mel jsem C35 od jejiho zacatku prodeje a bez problemu.
ted jsem ju nahradil ME45 ale to je pak uplne o necem jinem.

ted zpatky k C35:
klavesnice nic moc, ale mam to v kozenem obalu a tak se to da
prezit.

ma modem takze se s ni daji delat kousky, viz
www.volny.cz/kratinoska

100 pameti v telefonu vypomuze zaplnenou sim.

nema ceskou T9, ale do C45 bych kvuli tomu nesel, pry nema
kalkulacku a interni pamet jenom na 50 cisel.

dokoupil jsem si li ion baterku a dual sim kryt a nemel jsem proti
teto konfiguraci zadnou vyhradu.

kalkulacka, kazdodeni buzeni, .....

muzu jenom doporucit i ta cena je v celku privetiva.

martin

ing. Martin Novotn?