MP2 video - co s tym? (OT)

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:34 CET 2004

b> Sorry, az ted jsem si to precetl, tak odpovidam:
b> telefon je vcelku slusny, nicmene bych si ho znova nekoupil.

Za dnešních 3500 + 700 (bat) asi bych o něm (c35i) znova uvažoval, ale
7100 bych zato už znova nedal!

b> 1) Cena jde rychle dolu, tudiz ho nelze rozumne prodat. Jelikoz
b> vsechny (c35i je muj druhy telefon) MT mi slouzi, dokud uplne
b> neumrou, jsou nasledujici duvody dulezitejsi. (c35i umira rychle)

Jak komu....

b> 2) Baterka, baterka, baterka!!! Je to bida a zavidim svym pratelum s
b> NOKII (reklama, :o)  ). Ukazatel je hodne orientacni a baterka jde
b> rychle na onen svet, :o( . Novy vydrzel i 4 dny, ted (1 rok stary) 2
b> az 3 dny (spis dva), nicmene se na ni nemuzete spolehnout (z
b> pulky baterie na vypnuto to trva treba 2 SMSky nebo dva hovory
b> (kratke)).

To  je pravda. Doporučuju všem hned k novému MT koupit černou Lion 1Ah
a  tu  původní  si  nechat  třeba  na čundr jako zálohu, když neni kde
nabíjet.  Rak  stará  origoš  Nimh 0.5Ah vydržela 2.5-max3 dny a to ve
strachu, kdy  to  zgebne. Lion 1Ah mi vydrží 9-10dní a to když telefon
signalizuje jeden dílek je ještě schopen min 3*10min hovoru!

b> 3) Zamrza. V tyhle hrozny kose se neda nosit v kapse ( pokud teda
b> chci volat a byt volan, s tim aby fungoval display). Kdyz je mu zima
b> tak se panicky vypne ( ve stylu sproste vyndana baterka) a jde
b> zapnout az po vyndani baterky. Pak vydrzi i dve minuty. Vse se
b> samozrejme odehrava s plne nabytou baterkou. Po rozmrznuti
b> funguje normalne.

????  Tahám  ho  v  batohu  (Myslím  si, že v kapse je teplejc.)a i na
horách  fungoval  v  pohodě,  sice ten displej se výrazně zpomalil ale
jinak šel.

b> Jinak je v pohode, good menu,

ale  blbě  seřazeny  bez  možnosti změny a pitomej SIMtoolKit narvanej
natvrdo na levý tlačítko

b>  malej, lehkej, moc teda nesviti a hodne to zere,

Svítí miň než třeba 7110, ale stačí to, spíš je horší že krycí sklíčko
displaye  je  bypouklé  a  snadno  poškrábatelné  (m35  to  má  mírně
zapuštěné).  Nevim  jestli  žere  víc,  spíš  bych to viděl na debilní
baterii!!!!

b>  WAP nepouzivam,

Taky  ne  (sedim furt na inetu), ale testoval jsem ho. Blbé je že když
se prohazují sim, tak foun přijde o offline stránky...

b>  dobre se pracuje s SMSkama.

Jde to, ale je blbý, že nejde nastavit přepínání malá/velká písmena ve
stylu CAPSLOCK na PC. (funguje to jen na jedno pismeno).
T9 je anglická a pro CZ k ničemu.

Nejhorší  je  ale přístup fy. SIEMENS k udatům FW a odstranění znamích
vad v ovládání a implementaci T9.
Telefon  má  taky blbě (spíš nemá) udělané zobrazení provolaného času,
má hnusné melodie, zvuky jdou. Chtelo by to 3 uživatelské melodie...
Jo  a  nejhoší  je (na to bych s Lion už pomalu zapomenul), že když mu
dodělává baterka, tak řve jak pominutej a nejde to nijak vypnout (např
v divadle......).
Pokud  se  nosí  bez obalu obrousí se tlačítka, v obalu se zas obrousí
sklíčko displaye....

Za  výrazné pozitivum považuji komunikaci s PC a množství rozšižujcích
(neorig) doplňků......

Starky

Daląí informace o konferenci Hw-list