MP2 video - co s tym? (OT)

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:26:11 CET 2004

> Mam TV kartu ATI TV Wonder, chodi mi OK pod Win2k. Bol vsak raz jeden
film,
> ktory moja priatelka chcela STRASNE MOC vidiet, ale nemohla. Ja reku,
ziaden
> problem, "nahram na video" - t.j. nagrabujem. Vyskusal som par sekundovy
> grab do nejakeho "default" formatu (asi .mpg), nahravanie slo, prehravanie
> Ati File Playeru tiez, hovorim si OK. Prisiel film, nastavil som v
> Properties najvyssiu kvalitu grabovania a film som nahral. Do formatu mp2.
>
> Lenze, tento format neviem prehrat. Media Player nevie najst vhodny kodek
> [...]

ATI pouziva svuj kodek. Zkus www.tvfreak.cz , tam se doctes hodne veci k
tomuhle tematu. Mel by tam byt myslim i ten kodek ke stazeni (jen jako kodek
pro instalaci). Osobne doporucuju DivX ve verzi 4, technicka kvalita obrazu
je vynikajici. Rozumne na jedno CD (700MB) se vejde 90 min v plnem PALu.

mp2 by mohlo byt MPEG2. DVD pouziva taky MPEG2, zkus nejaky DVD player. Zda
se se mi ale, ze mp2 je jen zvukova stopa...

Zkus VirtualDub, co ti rekne. Pokud to otevre, pouzij polozku File
information. Treba ti neco vykeca. Pak se to da i prekodovat do AVI, kodeky
dle vlastniho vyberu. VirtualDub umi i grabovat, opet kodeky libovolne
naistalovane. Zkus priste grabovat timhle.

Dalsi moznosti je pouzit FlaskMPEG, ten by to mel snad taky umet prevest do
AVI.

Same dohady. Chtelo by to podrobnosti o tom souboru ,treba jak je velky,
kolik minut zaznamu ma obsahovat, atd. Pokud po hodine grabovani mas soubor
o velkosti 50MB, asi to nebude v poradku, to je prilis malo na slusny obraz
a zvuk.

Vena Kovar