potisk upravenou inkoustovkou na PCB

Meloun, Jan HCZ Jan.Meloun
Středa Březen 17 14:28:45 CET 2004

Mam doma neco podobneho (XY41??) od pocitace IQ151. Interface to melo
vlastni kartu s EPROMkou do slotu IQ. Uvnitr jsou vratne citace, dekoder
a vykonove spinace se zdroji proudu. Upravil jsem si interface na
jednotlive signaly DIR X, DIR Y, STEP X, STEP Y a PEN(vystup jsou
koncove spinace, vetsinou staci jeden). Puvodne to bylo kombinovano
XvY,+/-,STEP,PEN tzn. prakticky nelze udelat krok v obou smerech
najednou. Ted po uprave to jde pouzit s ruznymi programy(vetsinou jdou
slusne nakonfigurovat na LPT) pro PC, protoze tenhle typ interface se
vyskytuje casto.(PEN vetsinou chodi na DIR Z).
	Kdyz neco, tak doporucuji tuhle upravu mela by snad jit u vsech techto
plotru a je to jen odstraneni te uplne vstupni logiky.
							JM

jiri@bezstarosti.cz p??e: