Re: fotoresistivni technologie & leptáníplošných spojů

Meloun, Jan HCZ Jan.Meloun
Středa Březen 17 14:28:45 CET 2004

> nikoli namacenim (emulze je jen na medi). Budu asi muset navstivit
> nejake
> tiskare a podivat se, jak se polevaji (?) ofsetove desky.
> --
> Rt
	Mam pocit, ze bude potreba stroj casu. Ja jezdim po tiskarnach  denne a
na polevani tiskovych desek se dnes uz jen s usmevem vzpomina. Alespon u
tech vetsich zakazniku (tzn. mimo tzv garazovek).
						JM
P.S. Co vim tak to polevani se delalo v nejakem bubnu, kam se vlozila Al
deska zrejme s vrstvou oxidu(souvisi s prenosem barvy v tiskovem
stroji), nalil se tam roztok a spustila se rotace bubnu.
	Podobne jsme polevali plosnaky na prumce v Pardubicich. Na talir
stareho gramce se 78 otackami, kolem ktereho byl plechovy kryt aby to
necakalo se polozila desticka cuprextitu a pustil se motor. Pak se
uprostred zvrchu nalilo trosku fotorezistu a nechalo se trochu potocit a
sup do trouby ususit.
P.P.S.	Na upravenem gramofonu jsem take videl zabrusovat magnetofonove
hlavy do paskoveho magnetofonu. Pertinaxovy kotouc na taliri, trocha
brusne pasty, motor gramce nebyl puvodni ale z MGF SONET DUO.