BGA pouzdra a technologie jejich osazovani

Milan Oslejsek osl
Středa Březen 17 14:28:29 CET 2004

Trfuje se to na stojanu kde se nejdr?v mezi desku a BGA vysune nejak?
optika, na monitoru vyd?s p?jec? plosky na deskce a p?jec? kulicki na pozdru
jemn?ma posuvama se sesouhls?, optika se schova a svisl?m pojezdem se pozdro
spust? na desku, prip?j? se to hrkovzduchem s pomocn?m nahr?v?n?m desky ze
spoda (u malejch BGA do mobilu snad ani nen? potreba ale s velkejma pozdrama
je probl?m, muze doj?t k deformaci desky)