Jaky mate telefon???

Pavel Krejci pk.rejci
Středa Březen 17 14:27:58 CET 2004

> Nemam rad Nokie. Podle me byly nejlepsi telefony od firmy Bosch,
> skoda jen ze se uz nedelaji, i kdyz takovy posledni Bosch dual
> (nevim ted to cislo, mozna 609, s otevrenou klavesnici, ne ten s
> clipem) je stale jeste hodne dobry. Pouzivam ted Ericsson T28,

Ne ze bych nejakemu mobilu stranil (mam Panasonic a jsem celkem spokojeny),
ale ten  prvni Bosh (takova zluta, nebo vinova cihla) byl ........
Po cca roce provozu se zacal zasekavat, vypinat a pod.
Mel ho tata - blbnul, kamoska - blbnul, vydel jsem nekolikrat lidi
mlatit do mobila - taky Bosh a porad to samy zniceho nic
se zasekaval. O tech novejsich db nic nevim.

P.K.