Jaky mate telefon???

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 14:26:22 CET 2004

Nemam rad Nokie. Podle me byly nejlepsi telefony od firmy Bosch,
skoda jen ze se uz nedelaji, i kdyz takovy posledni Bosch dual
(nevim ted to cislo, mozna 609, s otevrenou klavesnici, ne ten s
clipem) je stale jeste hodne dobry. Pouzivam ted Ericsson T28,
necha se sehnat celkem levne, ale nedoporucoval bych ho. Ma velmi
pomaly firmware (bylo nekolik verzi, a ac se nektere urychlily,
porad je to dost pomale) Obcas haze chyby stylu, nelze videt
cisla v seznamu, atd. Nabyty i fungl novy vydrzi maximalne 50
hodin. Ale jinak ma i sve vyhody, a celkem jsem si na nej zvykl.
Kazdopadne vsechny tyhle chyby maji vychytane novejsi modely,
napr T39, ktera je opravdu velmi na urovni jak ovladanim tad
provedenim (elektrickym i mechanickym) a nenasel jsem na ni zatim
jedinou chybicku. Bohuzl je ale zatim trochu drazssi.

> [...]
> klavesnice nic moc, ale mam to v kozenem obalu a tak se to da
> prezit.
>
> ma modem takze se s ni daji delat kousky, viz
> www.volny.cz/kratinoska
>
> 100 pameti v telefonu vypomuze zaplnenou sim.
>
> nema ceskou T9, ale do C45 bych kvuli tomu nesel, pry nema
> kalkulacku a interni pamet jenom na 50 cisel.
>
> dokoupil jsem si li ion baterku a dual sim kryt a nemel jsem
proti
> teto konfiguraci zadnou vyhradu.
>
> kalkulacka, kazdodeni buzeni, .....
>
> muzu jenom doporucit i ta cena je v celku privetiva.

Jelikoz
baterka jde

	Enjoy it

telefon - mobil a