Webpack + programovatelna hradlova pole

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 14:27:47 CET 2004

Dobry den,

Podivejte se na: www.prochazka.zde.cz do sekce eeprom.

> Taky se vam zda, ze ten simulator pribaleny k webpacku je nejen portovany z
> linuxu, ale i debilni?

Je troch neohrabany a v urcitych pripadech tupy.

> Kde se prirazuji vystupy pinum?

Nejprve si napiste program a odladte a pak priradte k jednotlivym vstupu/vystupu patricne piny. A to jeste podle toho jaky obvod pouzijete a jake pouzro.
Je to jedna z polozek na levo (kde je to rozbalovaci menu). Prominte ze vam nezdelim jak se ta polozka jmenuje, ale uz jsem dlouho nic s webpackem nedelal - neni cas.

S pozdravem
Pavel Prochazka

---
   ---------> Created by Email.cz