LPT a WIN2k

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 14:27:47 CET 2004

Dobry den,

ja jsem si v C++ a VB6 napsal DLL knihovny ktere me zpristupni LPT porty. Hlavni knihovna je v C++, takze nevidim problem ji pouzit v jinych programovacich jazyku. Dalsi je nepsana jako ActiveX komponenta a prablem sni take nebude. Protoze je volana z knohovny napsane v C++. Podivejte se na me www stranky: www.prochazka.zde.cz v cekci PC. Tam to je. Nejedna se o zadne demo.

S pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmai.cz
www.prochazka.zde.cz