vodivy lak

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:57 CET 2004

>Diky za radu. Kdyby se ale nasel nejaky "dabel" chemik, ktery by mi poradil
>komponenty na vyrobu, bylo by to proste ...
>Jde mi predevsim o pojidlo, plnidlem bude asi (podle barvy) praskova med.
>Kdyz uz nebude vyhnuti, obetoval bych i kousi-
>cek platkoveho Au. Predem diky.

Kdyz jsem byl na brigade u elektronoveho mikroskopu, lepili jsme vzorky lepidlem z praskoveho grafitu, a polystyrenu (muze byt i penovy) rozpusteneho v nitroredidle. Je ale pravda, ze proudy v mikroskopu jsou radu 10^-10, jestli stejny system bude fungovat i s medi na skla automobilu, to netusim. Ale vzdycky se to da zase nitroredidlem umyt. Ostatne zkouska se muze udelat treba na kousku preruseneho plosneho spoje.

J. Hanzal

Laboratory instruments, custom design, GPS modules Laipac
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East