LPT a WIN2k

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:32 CET 2004

Ja mam ten programator z hw.cz ... tiez taky jednoduchy + soft v TurboVision
od Edisona. Podarilo sa mi to rozchodit pod Win2k cez nejaky driver na LPT
(tusim stiahnuty z Asixu), ale nebolo to nic moc ... raz-dvakrat sa s tym
dalo napalit, potom sa to dostalo do nedefinovaneho stavu ... po tyzdni boja
som to vzdal, dal som to na stroj s Win98SE, tak to chodilo OK. Plus to
robilo na tom W2k nejake saskarny na IDE (proste mi vypisalo oznamenie, ze
som za behu odpojil CD ROM a tak.).

Podla mna to nestoji za to (pokial sa nenapise novy soft do Win2K).

Mt