LPT a WIN2k

Jiri Libra jlib7328
Středa Březen 17 14:30:38 CET 2004

A nema nebo nezna nekdo takovej ovladac/komponentu? Nebo, snad se da na to
nejak dostat pres API, ale tomu ja moc nerozumim, ale treba to nekdo umi?
Ja mam treba nakou komponentu do Delphi/CB na COM. Nebo Port.dll, tak je na
vsechno, i na zvukovku, bohuzel ale pod win2k tam LPT taky nejde.
   Jiri Libra

> To je veliky problem. Pod WIN2k se na LPT lze dostat pouze pres regulerni
ovladac. Takze ani prepis do Delphi by nic neresil. Hlavni
> je jestli je nekdo schopen / ochoten napsat windowsovsky ovladac. To je
docela pakarna a jestli se do toho pustite, preji hodne