Re(2x): Kniha Udelejte si z PC

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:11 CET 2004

Take se pridam.
Pisu uz snad uplne ve vsem na co si kdo vzpomene, ale Ccko mne zatim miji
(nebo se mu spis uspesne vyhybam).

Jediny duvod je ODPORNA syntaxe a nepruhledne machinace s ruznymi
konstruktory, pointery atd.. I kdyz s JAVA si teda nemaj co vycitat. :-(

Nevim proc se venovat temto zapeklitostem, kdyz mne jiny jazyk od toho
dokaze uspesne odstinit. Namitka co se tyka rychlosti vysledne kompilace je
take uz mimo hru, jelikoz PC jsou momentalne mnohem vykonejsi nez je potreba
(krome nejakych specialnich aplikaci). A ve vetsine pripadu, alespon co jsme
zkouseli, program z VB a Ccka si nemaji co zavidet. Rychlost prakticky
stejna.

Odstrasujici priklad je SW psany v Ccku dodany nam externi firmou, ktery po
sobe spatne cisti pamet, takze jej musime jednou denne restartovat. Uz dva
mesice to nemuzou najit a odstranit.

RadekCX