Re(2x): Ccko & Other - bylo:Kniha Udelejte si z PC

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:07 CET 2004

Ja verim tomu, ze pokud prejdete rovnou treba z Pascalu na Ccko, ze to
skousnete a naucite se ho - mate cistou hlavu, ale musite pak v nem fungovat
porad nebo alespon z velke casti.

Vite, ja se na to take divam z pohledu cloveka, ktery je nucen psat ve vice
prostredich a ve vice jazycich (momentalne asi 6 jazyku - nastesti porad na
jedne platforme).
I prestoze ty jazyky jsou hodne podobne, mam neustale problemy i s beznou
syntaxi. A to sedim uz 12 let minimalne kazdy pracovni den 8 hodin u PC a
programuju.
Posledni dobou uz lovim i bezne konstrukce jako jsou cykly, podminky z
helpu. Jednou cyklus konci END podruhe WEND potreti zavorkou, musi tam bejt
jednou tecka, podruhy strednik a ja nevim co jeste, ale porad je to alespon
trochu podobne.

U Cecka ten pocit nemam a tusim, ze pokud se vrhnu na Ccko tak si v tom
nadelam takovej hokej ze se v tom nevyznam uz vubec.

RadekCX