Re(2x): Leskla a cerna plechovka na slunci - snad odpoved

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:06 CET 2004

Napadlo mne ze by asi nejjednoduseji v amaterskych podminka to slo zmerit
tak ze bych vzal zase ty dva plechy ohral je na stejnou teplotu a nechal
nekde lezet v dostatecne velke mistnosti. Pak bych meril v pravidelnych
casovych odstupech teplotu (nejlepe zase nejakym pyrometrem). Pokud maji oba
povrchy stejny stupen vyzarovani mela by teplota klesat u obou stejne.
Idealni by asi bylo je uzavrit do vakuovych krabic aby se zabranilo moznemu
zkresleni v pripade nejakeho nechteneho ochlazovani okolim.

RadekCX