kmitoctova synteza dnes

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:27 CET 2004

TSA 5511 ?

Je to I2C, chodi do 1,3GHz, krok ladeni 50kHz (zalezi na X-Talu). Navic
obsahuje nekolik portu, ktere lze po I2C ovladat - muze se hodit. Vyrabi se
v nekolika pouzdrech - SMD i DIP. Kupoval jsem ho v GES. Pozor - pri
objednavce trvat na typu pouzdra - me ho dodali v jinem. Nastesti jsem jeste
nemel DPS :-)) .

    Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Jakub Ladman [mailto:ladmanj@volny.cz]
Sent: Sunday, February 03, 2002 10:22 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: kmitoctova synteza dnes

Prosim o radu.
Jaky ridici obvod byste dnes pouzili v kmitoctove synteze pro FM radio.
(kdyz pomineme to, ze vetsina z Vas by podobnou vec v dnesni dobe nestavela)
Klasicky SAA1057 bych radeji vymenil, za nejaky komunikujici po I2C, nebo
SPI.
Hledam uz asi dve hodiny na netu a nemuzu najit vubec nic. V nejhorsim
pouziju to SAAcko, nebo LM7001, ale radsi bych neco pro co uz mam odladeny
rutiny - tedy I2C nebo SPI.
I kdyz uz SMD pro mne neni takovy problem, preferuji prece jen pro tuto
aplikaci pouzdro DIP.
Diky
Jakub Ladman