dioda

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:27 CET 2004

Ja jsem spise praktik. Ve vsech knihach pisou, ze to funguje za predpokladu,
ktere jsem popsal. Prakticky to mam odzkouseno - funguje to. Teoreticke
rozbory ponecham jinym.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Naprstek Jiri-R54332 [mailto:Jiri.Naprstek@motorola.com]
Subject: RE: dioda

Nikdy jsem to nezkousel, ale mel bych spise teoreticky dotaz, kdyz budu mit
vedle sebe nekolik diod a jedna z nich se ohreje vic nez ostatni, klesne na
ni ubytek napeti a proud potece ochotneji pres ni, odlehci to ostatni diody,
cimzto se tato neboha dioda ohreje jeste vic.. Takovahle kladna zpetna vazba
by asi vytloukla pekne jednu po druhe :-)
Jedine, co me napada, ze by to zvladl vykompenzovat odpor te diody?