kmitoctova synteza dnes

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:27 CET 2004

Kdyz se ptate na potize, tak u TSA5511 jsem jednu dost podstatnou nasel. V
dobe komunikace po I2C "cuka" kmitocet. P?vodne jsem chtel z obvodu ve
smycce opakovane cist stav zaveseni. Musel jsem to ale vzdat, protoze to
kmitoctove modulovalo vystupni kmitocet. Kamaradi me ubezpecili, ze tuto
milou vlastnost maji i jine PLL napr. Oblibena UMA 1014. Ta ale ma stav
zaveseni vyveden primo na pin, takze se nemusi cist po I2C. Druhy problem
nastal, kdyz byl maly signal z VCO. Chovalo se to tak, ze byl nastaven napr.
kmitocet 1290MHz, IO produkoval lehce nestabilni kmitocet o neco nizsi a v
pohode hlasil, ze je zavesen. Stalo me to nekolik bezesnych noci a pak
stacilo zvysit injekci z VCO. Kdyz clovek ale spis hleda chybu v programu
nez v HW :-))) .

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Ing. Petr Proch?zka [mailto:pprochaz@zklas.cz]
Subject: Re: kmitoctova synteza dnes

Taky jsem nedavno hledal PLL syntezator kmitoctu pro FM na sbernici I2C a
nakonec jsem zustal u SAA1057. Ale ty obvody TSA6057 a hlavne 5511 vypadaji
opravdu zajimave. Pokud se pro ne rozhodnete, uvital bych info o pripadnych
potizich. A abych jen tak neplacal, mohu pripadne nabidnou svou rutinu
komunikace s SAA1057 (tusim sbernice C-Bus) v asembleru '51.