pic16f84(a) a code protect

ČERNÝ Richard rcerny
Středa Březen 17 14:33:24 CET 2004

Pokud smazete cely obsah programove pameti, melo by dojit take ke smazani CP
bitu. Jiz presne nevim jakym kodem se maze cela pamet. Ale nektere typy
flash PICu maji nekolik urovni mazani a jednim znich je tusim mazani pouze
programove pameti, nikoli konfiguracni. Zkuste se podivat zda se ve vasem
programatoru neda nekde tato uroven nastavit. (bez zaruky...)

Richard.

-----Original Message-----
From: Sula Milos [mailto:milos.sula@oku-su.cz]
Sent: Monday, February 25, 2002 6:58 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: pic16f84(a) a code protect

Cau
nevite nekdo jak zrusit codeprotect na pic16F84(A) ? Omylem jsem ho
zaskrtnul pri programovani, ale ikdyz dam smazat celej cip v IC prog tak mi
to CP nezrusi . V dokumentaci k pic16c84 jsem se ale docetl ze jde CP
zakazat ale ze se zrusi vsechna data na cipu, coz mi vubec nevadi jde mi jen
o preprogramovani.

Dik Milos