pic16f84(a) a code protect

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:46 CET 2004

>Bohuzel i ic prog je na PIC16F84A se zapnutym code protect kratky.
>Pro vymazani CP u PIC16F84A se pouziva jina programova sekvence nez u
>PIC16F84
>Proto to u vetsiny programatoru nefunguje.

Je pravda, ze existuje specialni programovaci sekvence - Bulk Erase, ktera prepise CP bity a pritom vymaze celou pamet programu i dat. Ale mam za to, ze 16F84 i 16F84A, dokonce vcetne 16C84 se programuji stejne. (Zapujcil jsem zrovna CDcka, takze se nemuzu presvedcit.) Ale v popisu teto sekvence udelal Microchip chybu, byl tam tusim vynechan prikaz begin program, coz muze byt pricinou snizene ucinnosti jmenovanych programatoru.

>Staci se podivat a porovnat data sheet obou obvodu.

Datasheet neobsahuje popis programovaciho algoritmu, dokument se nazyva Programming specification.

J. Hanzal