komponenta HPTimer (highprecisiontimer) zlobi :(

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:51 CET 2004

> 2. Pokud potrebujete casove presne (a ekvilistantni) volani -> real time
program, tak Vam  > nezbyva nic jineho, nez si napsat vlastni driver pro
casovac a v jeho obsluze > > > > > > > > preruseni provadet RT rizeni. Ve
zbytku casu pak bezi klidne WinNT jako vizualizace. Rika > se tomu Soft PLC
a je to dostupne i formou komercnich produktu (Siemens, Citec,...)

A da se nejak kvalifikovat pro jake procesy je jeste bezpecne pouzit tridu
priority threadu "realtime" ? ... je to skoro filosoficka uvaha :)

> 3. Nepotrebujete to zas tak presne, ale jen Vam vadi, ze se timer zastavi
behem pretahovani

Nepotrebuji, staci mi skutecne rozliseni mikrosekunda a prace v desitkach
mikrosekund ... tam by nemel byt problem.

Najde se odvazlivec, ktery by HPTimer zkusil na nejake starsi sunce nez mam
ja a potom na lepsim stroji ?
:)
Preji hezky den, Simon Cihelnik