komponenta HPTimer (highprecisiontimer) zlobi :(

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:56 CET 2004

> program, tak Vam  > nezbyva nic jineho, nez si napsat vlastni driver pro
> casovac a v jeho obsluze > > > > > > > > preruseni provadet RT rizeni. Ve
> zbytku casu pak bezi klidne WinNT jako vizualizace. Rika > se tomu Soft PLC
> a je to dostupne i formou komercnich produktu (Siemens, Citec,...)
>
> A da se nejak kvalifikovat pro jake procesy je jeste bezpecne pouzit tridu
> priority threadu "realtime" ? ... je to skoro filosoficka uvaha :)

Neda, pokud se sejde takovych aplikaci vice, tak se zacnou pretahovat o CPU stejne
jako by meli nejnissi prioritu (a aplikace s nissi prioritou si temer neskrtnou)

> behem pretahovani
>
> Nepotrebuji, staci mi skutecne rozliseni mikrosekunda a prace v desitkach
> mikrosekund ... tam by nemel byt problem.

Mikrosekunda je hooooooodne presne, je treba si uvedomit, ze windows prideluji
cas po 1 - 10 ms !!!!
Je treba si uvedomit, ze i PIII vykona za tu dobu max. 2000 instrukci v 32bit modu.
V DOSu to bude mnohem mene.
Dale by CPU nesmelo sahat na ISU, tam jsou obroska zpozdeni.

doporucuji bud kernel driver, nebo DOS, ale lepe HW, na tohle se PC nehodi.
Jinak pocitejte s cca 10us (tusim ze 12.5us) jako minimem.

	Slavek